News

Intec FB580 B3+ Cutter/Creaser Digital Flatbed

Intec hè entusiasmu d'annunzià un NUOVO pianu di fustellatura digitale in formatu B3+ - u ColorCut FB580. Questa tavola piana incredibilmente compatta di doppia testa di utensile supporta u tagliu è a corrugazione in una sola operazione, vantandu pressioni impressiunanti di l'utensili di finu à 1.2 kg sia per l'utensili di corrugazione sia di taglio è vene cumpletu cù un putente sistema di vacuum è prestazioni à alta velocità.
Read more

Prima tagliatrice digitale B2+ al mondo - Intec FB780-T

Cordonatura perfetta... è taglio di precisione da una fustellatrice digitale cù una corrugata tangenziale unica è una combinazione di taglio trascinatu à doppia testa di utensile. U NUOVO FB780-T produce un taglio profondo, pulito e croccante per imballaggi di alta qualità, applicazioni POS è etichette. Questa tavola di taglio compatta include 2 strumenti; un impressionante 2.5 kg Ruota di corrugazione tangenziale attiva è cuntorni passivi ...
Read more

A nova T-SERIES di Intec parte cù u tagliatore / corrugatore digitale tangenziale FB1180-T

ColorCut FB1180-T. Taglierina digitale di grande formato per i prototipi e i lavori di produzione leggera.

Presentazione di a nova fustellatrice digitale tangenziale FB1180-T B1+. Hè abbastanza precisu per e etichette tagliate à baci, ma abbastanza putente per tavule scanalate, è una gamma diversa di media in trà!

Dotatu di una nova testa di utensile 4, u cutter digitale flatbed hè perfettu per pezzi prototipi nantu à dumanda è pruduzzione ligera, tagliendu è corrugati finu à 3 mm di spessore. A nova testa di l'utensili quad include 2 strumenti passivi di taglio e piegatura per contorni/trascinamenti PLUS 2 strumenti tangenziali attivi chì utilizanu una nova lama tangenziale di taglio profondo è una rota di piega tangenziale. L'operatore solu deve selezziunà l'attrezzi adatti per u travagliu in manu.

U FB1180-T offre 2 modi di travagliu; DIRECT - utilizendu u software ColorCut Pro di l'industria di Intec direttamente da un PC o modalità HELD (operazione standalone) induve i travaglii ponu esse almacenati internamente nantu à u cutter o da una chiavetta USB, cusì qualcunu pò tagliate fogli posti nantu à u pianu! Basta à mette u flatbed in ogni puntu di un ambiente di produzzione, cliccate SCAN in u touch screen 7″ è eseguite!

Tutti i cutters Intec offrenu un processu di travagliu istantaneu quandu leghje un codice QR è marchi di pagina stampati nantu à un fogliu. Tuttavia, questu ùn hè più necessariu cù una nova funzione fantastica avà inclusa nantu à u FB1180-T; rilevazione di bordu di pagina. A rilevazione di u bordu di a pagina permette di trasfurmà i travaglii stampati, da a parte posteriore di u fogliu induve ùn ci sò micca codici QR o merks di pagina stampati - pruducendu un tagliu precisu è una corrugazione ogni volta.

Terri Winstanley, direttore di marketing Intec, "U FB1180-T hè un saltu assai eccitante in avanti per a nostra gamma di cutter digitale. Stu mudellu hè u primu di una serie di cutters chì offre una nova testa di 4 strumenti chì include arnesi tangenziali, per un tagliu più profondu è una corrugazione di sustrati più grossi. Ospitu ancu u novu controller d'alta putenza è l'interfaccia grafica ampliata chì serà vistu nantu à tutti i nostri fustelle digitali.

Prestazioni incredibili, facilità d'operazione è un prezzu assequible facenu u NOVU FB1180-T una scelta chjara senza altru contendente à questu puntu di funziunalità / prezzu

Fustellatrice digitale ad alimentazione automatica SC6500 Intec

SC6500 - Intec lancia una nova fustellatrice digitale Auto-Feed

U SC6500 permette taglio è cordonatura digitale, nantu à a dumanda, à un prezzu veramente accessibile per una gamma di applicazioni. Questu permette à l'impresori è l'operazioni di fabricazione per adattà rapidamente è facilmente qualsiasi opera d'arte, per tagliate forme senza un fustu fisicu è ponu esse piazzate à a fine di una linea di produzzione. U so scopu di furnisce una soluzione sensibule è costu-efficace per u settore di fabricazione è produzzione di u mercatu, cù u so novu approcciu di travagliu "senza fili".

Fornendu un processamentu rapidu di prughjetti di carte finu à 350 micron, imballaggio è etichette kiss-cut, u sistema vanta un impilatore di alimentazione automatica di 1,000 fogli, una cintura di raccolta di aspirazione in vacuum è un vassoio di raccolta di media per offre una produzzione vera senza sorveglianza. Accoppiatu cù questu, u novu SC6500 furnisce un'alimentazione media eccellente cù una gamma di funzioni novi incluse in u novu Centru di Control Media per assicurà una alimentazione impeccabile. Features include; timing di ripiglià di gravità è aghjustamentu di l'altezza di stack, separazione di fogli cù l'ajustamentu di a putenza di l'aria-blade, cuntrollu di pickup di a cintura di vacuum è paràmetri di velocità di trasportu di fogli.

Mark Baker-Homes, direttore generale di Intec, dice: "U SC6500 hè una nova aghjunta assai eccitante à a nostra gamma di cutter digitale compatta. Stu mudellu hè a prima versione chì ospita un novu controller d'alta putenza è una interfaccia grafica ampliata. U SC6500 hè imballatu cù una mansa di funzioni novi è a so efficienza energetica ùn hè seconda à nimu! Per via di questu pò esse usatu cum'è un dispositivu standalone, postu in ogni locu ci hè una fonte di energia, in ogni ambiente di produzzione o di fabricazione!

SC6000 - Intec lancia l'ultima fustellatrice digitale Auto-Feed

U NOVU SC6000 hè una versione in formatu più grande di u nostru sistema di fustellatura digitale eccezziunale, u SC5000 è riccu di funzioni novi!

A so capacità di dimensione allargata di 340 x 710 mm li permette di gestisce fogli significativamente più longu è unisce sia l'alimentazione automatica 100% affidabile d'altu voluminu, inseme cù una doppia testa di utensile per u tagliu è u cordone in una sola passata.

Questa unità di costu-efficace furnisce un processu rapidu di prughjetti di carte finu à 350 micron, imballaggio è etichette kiss-cut cù u sistema chì vanta un alimentatore / impilatore automaticu di 900 fogli, una cintura di raccolta di aspirazione di vacuum è un vassoio di raccolta di media chì offre una vera capacità senza assistenza.

Mark Baker-Homes, direttore generale di Intec, hà dettu: "Intec hè veramente entusiasta di lancià a fustellatrice digitale SC6000 à alimentazione automatica. In u risultatu di l'acquisizione di Plockmatic è di l'aumentu di u nivellu di R&D, sta nova tagliatrice digitale compacta di prima qualità, porta à ogni stampante un baciamentu è un fustellamentu à prezzi accessibili per l'applicazioni è l'imballaggio basati su carte. Hè riccu di avanzamenti per attivà una alta produtividade è formati più grandi. Questu cumminatu cù a qualità di costruzione eccezziunale è l'affidabilità di Plockmatic significa chì l'imprese sò capaci di cumprà u cutter à i punti di prezzu assai accessibili di Intec ".

Saluti di stagione 2022

Hè di novu quellu tempu di l'annu ! U 2022 hè andatu più veloce chè un cutter Intec pò tagliate i vostri prughjetti di imballaggio è etichettatura! Vulemu coglie l'oppurtunità di ringrazià tutti è di augurà una bella stagione di vacanze. Orari di Apertura Stagionali Intec UK Head Office chjuderà à 12.00:23 u venneri 2022 dicembre XNUMX ...
Read more

U Gruppu Plockmatic acquista Intec Printing Solutions

U Gruppu Plockmatic, unu di i principali sviluppatori è fabricatori di a tecnulugia di finitura di documenti in u mondu, hà acquistatu Intec Printing Solutions Ltd, un grande fornitore globale di soluzioni uniche d'equipaggiu. A stella di a linea di prudutti di Intec hè a gamma ColorCut di a cumpagnia, chì include prudutti di taglio pianu di grande formatu d'entrata. Inoltre, Intec offre a gamma ColorFlare di desktop ...
Read more

L'uffiziu di Intec UK celebrerà u Queen's Platinum Jubilee 2022!

L'uffiziu di Intec UK celebrerà u Queen's Platinum Jubilee 2022 ghjovi 2 di ghjugnu è vennari 3 di ghjugnu! Dunque, scusate, saremu chjusi finu à u luni 6 di ghjugnu.

Fustellatrice digitale FB775 B2+

Fustellatrice digitale premium appena rilasciata!

Intec lancia u mudellu di cutter digitale B2+, u FB775. Putente, veloce è compactu - U novu tagliatore digitale B2 è più grande di Intec, hè dispunibule avà! Tavola di fustellatrice digitale Premium B2+, sistema di gestione di travagliu QR è registrazione. Taglio preciso, veloce, produttivo di imballaggi di qualsiasi forma, POS, etichette o per prototipazione.

FB9000PRO-Cutter_Digital_Die_Flatbed_Cutter

Soluzioni Magazine recensioni Intec FB9000PRO

Solutions Magazine riviseghja u cutter di stampa digitale premium di Intec, u ColorCut FB9000PRO